هیس!!اگه این و میخونی به کسی نگو!

با تو جه به این که خیلی از دوستان دوست دارن راجب سوتی های خود ستی تپله بشنون میخوام خوشحالشون کنم .البته به شرط این که قول بدید به کسی نگید !

این داستان برمیگرده به چن سال پیش که ستی تپله با آبجی خانم و دوستاش برای یه روز رفته بودن اصفهان و بگردن.البته نمیشه بهش گفت سوتی ولی یه اتفاقیه که جالب بود .

ستی تپله و دوستاش بعد از اینکه از کلیسای وانک و دیدن و امدن بیرون دنبال یه رستوران خوب بودن برای ناهار . همون جا به اولین تاکسی ای که اومد جلوشون گفتن دربست و تاکسی وایساد. آبجی خانم به آقاهه گفت که ما میخوایم بریم  یه رستوران خوب همین نزدیکی ها . اقای راننده گفت این نزدیکی ها رستوران خوب نیست سوار شید می برمتون بهترین رستوران اصفهان .بروبچم که همه خسته بودن بی چون چرا سوار شدن. اقاهه نزدیک به نیم ساعت کلی خیابون و کوچه و پس کوچرو پیچید و بعد اونارو جلو رستوران ... (‌واسه این که تبلیغ نشه اسم نیوردم ) پیاده  کردو ۸هزار تومن ناقابل کرایه گرفت ازشون !

ستی تپله و دوستاشم که خیلی گشنشون بود سریع کرایه رو حساب کردن و رفتن تو رستوران بعد از ناهار که اومدن بیرو ن تاکسی بگیرن یهو ستی تپله نگا کردو دید درست چند قدم اونور تر کلیسای وانکه !!! ای حرصشون گرفته بود ِای حرصشون گرفته بود !!!!

راننده شانس اورد رفته بود وگرنه بدجور با دیوار روبوسی میکرد !!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ

البته نمیشه بهش گفت سوتی ولی یه اتفاقیه که جالب بود .

عزیزمی
مرسی که تایید میکنی

vahidgolpa چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.vahidgolpa.blogsky.com

بد نبید
خوب بید

mohsen پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ http://parto.blogsky.com

سلام بر دختر اصیل اریایى‏!مطلبت زیبا بود‏!جون مشابه همین سر خودم امده‏!‏ لطف کردى به وبلاکم سرزدى‏!بازم صدا ى بات میاد...صداى بات میشناسم ...صدایى از جنس بهار ...صدایى که قلب من با زنجکى اشتى میده ...

mohsen پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ http://parto.blogsky.com

سلام،خوبی؟خانمی من با اینترنت کوشی کانکت میشم، متاسفانه N97ب وز نداره‏!شما ببخشید‏!‏

سامان سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:09 ق.ظ http://khanomam-ashegetam.blogsky.com/

سلام
بی تعارف بگم ترکوندم خودم که فکر میکنم عالی از اب در امد

یه خواهش ازت دارم بری کامل ببینی و نظر بدی البته من ادم رک و رو راستیم انتقاد پذیریمم عالیه پس خواهشا نظر واقعی خودت رو بگو رو درواسی و چوبکاری نکن لطفا ممنون

mohsen سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ http://parto.blogsky.com

نظرلطفت ندا جان‏!دعاکن حال و هوام عوض بشه و زودبرکردم‏!‏

elnaz چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

haghe khahar zadegime ine ke hame ja sarak mikesham!

فدات شم منزل خودته همه اش مال خودته

داود پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ب.ظ

ستی!!تو دیگه چرا؟؟اگه بابالره بابالره بفهمه ها با کله میره تو دیوار

این خوب خوبش بود حالا بقیه رو بشنوی چی میگی
داود جونم دلم برات تنگ شده بود خیلی وقت بود نبودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد