نقد سریال توسط بابا لره!

چن روز پیش ستی تپله و آجی بانو با بابا لره داشتن ف*ا*ر*س*ی ۱* میدیدن ( ن*ق*ا*ب ا*ن*ا*ل*ی*ا).یکی از شخصیتای این سریال هست هر بار زنشو نشون میدن حامله اس( چ*ی*ن*و رو میگم!!!من نمیدونم با ۵ شیش تا بچه قد و نیم قد باز بچه میخواد چیکار

خلاصه همین جوری که اینو نگاه میکردن ٬ اجی بانو گفت باز زن این حامله اس ؟؟ مگه میخواد جوجه کشی را بندازه ؟؟؟ که یهو بابا لره گفت : نه بابا جان جوجه کشی نداره راننده اون یارو خلافکاره اس!! ستی تپله و اجی بانو یه نگاه بهم کرد و پا شدن رفتن

 

اخه خدایی اگه ستی با سر نره تو دیوار اجی بانو میره !!!! 

من چیکار کنم از دست این بابا لره ؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
vahid-iq سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://vahid-iq.blogfa.com



فکر کنم که اگر بابالره همینجوری ادامه بدم در چند ماه اینده جای آقای فراستی(منتقد سینما) رو در برنامه هفت میگیره .

بله بله
تازه از بقیه نقداش ننوشتم

آصف چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ق.ظ

نقد خوب بود خوشمان آمد تبریک می گیم بهت

ممنونم
بازم خواستی خبر بده

داود چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

بابالره قبلا استعداد نقد فیلم رو تو جومونگ ثابت کرده بود!!ستی مواظب اجی بانو باش اون مثل تو زیاد به دیوار عادت نداره خودت برو تو دیوار که اون نرهآخه جوجه کشی!راننده خلافکار!بابالره!بچه های قد و نیم قد!...هرچی فکر میکنم فایده نداره انگار منم از دست این بابالره باید برم تو دیوار

شما نرو بزار دفعه بعدی برو اینبار من و اجی رفتیم

امیر سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://klikkon1.blogsky.com

جالب بود

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد