ژله درست کردن بابا لره!

یه روز که ستی تپله و بابا لره خونه تنها بودن بابا لره هوس خوردن ژله  به سرش زد . از صب بسته ژله رو گرفته بود دستش و از این ور به اون ور میرفت . ستی تپله ازش پرسید چیزی شده بابا ؟ 

گفت بابا جان نمیدونم چرا انقد هوس خوردن ژله کردم ٬اینو چه جوری درست میکنن ؟ 

ستی تپله براش توضیح داد  ( قابل توجه همه اونایی که بلد نیستن ژله درست کنن : برای درست کردن هر بسته ژله دو لیوان آب لازمه. اول پودر ژله رو تو یه لیوان آب گرم حل میکنن و بعد یه لیوان آب سرد بهش اضافه میکنن و میذارنش تو یخچال تا خودشو بگیره ). بابا لره همین جوری فقط به ستی تپله نگاه میکرد !( تابلو بود نفهمیده من چی میگم

ستی تپله ام از ترس اینکه بابا لره نزنه کل آشپزخونه رو داغون کنه . گفت خودم براتون درست میکنم.  

ستی که رفت تو آشپزخونه و داشت پودر ژله رو تو اب گرم حل میکرد٬ بابا لره  اومد تو آشپزخونه و گفت بابا جان این برای من بسه اگه خودتم میخوری یکم آب بیشتر بریز!  (وای جاتون خالی  یه ساعت داشتم میخندیدم  ٬ احتمالا فکر کرده بود آبگوشته که تا مهمون میاد آبشو زیاد میکنن

 

حالا حق با کیه ؟؟؟ ستی تپله که با سر میره تو دیوار ؟ یا شمایی که میگید نرو تو دیوار؟؟

نظرات 11 + ارسال نظر
داود شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

یه چیز بگم؟منم که فکر میکنم اگه جای بابالره بودم خب همینو میگفتم که...نه ستی تپله جلومو نگیر بزار برم تو دیوار...


یعنی توام بلد نیستی ژله درست کنی؟

آری دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ق.ظ http://ary-f.blogfa.com/

ستی ژله های جدید فرق میکنن بعضی هاش با دو لیوان آب میزاری بجوشه و بعضی هاش فقط دو لیوان آب جوش میریزی و حل که شد بعد تیم ساعت آماده میشه و چندان به یخچال هم احتیاج نداره
بابا آخه این مدل آخریش رو منم نمیدونستم (آخه روش ترکی نوشته بود )چه انتظارایی از بابا لره داریا
گیر نده دیگه

من گیر دادم یا تو ؟
تو چرا همش میای طرف بابا رو میگیری؟

باجناق های مجرد سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://2tabajenagh.blogfa.com

سلام.
امیدوارم خوب باشی.

حالا که شما خاهرید چطوری بادون ارتباط برقرار کنیم؟؟
اسم خاهرت چیه؟؟؟

بای.

اا من شوخی کردم

من هم سن مادرتونم پسرم

مرجانی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام ستاره ستی جون
خیلی حال کردم با وبلاگتی مم لرم مثل خوت
اسم وبلاگت مثل متناش خیلی دوست داشتنیه
این وبلاگ منه اگه دوست داشتی به منم سر بزن
http://marjani.blogfa.com/

قربونت خیلی لطف داری.حتما گلم

رها پویا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ق.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

حق با بابا لره است

بابا لره کم طرفدار داشت یکی دیگه ام اضافه شد !!!
آخه من چیکار کنم ؟
چرا هیشکی دوسم نداره !!!

پیمان یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ب.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام آبجی ستی خودم ...

به بابالره هم سلام منو برسون. منم لینک کن.

چشم حتما

الناز دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ

السلام علیک
همش میام میگم خوبه حالا بذار یه بارم از بابابزرگ طرفداری کنم!
حالا ژله و آبگوشت توفیری نمیکنه که!

ای بابا یه دلمون به خواهر زاده مون خوش بود
باشه توام طرف بابا بزرگتو بگیر

همونا که خودتون میدونید سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:18 ق.ظ

اینو که خودمونم میدونستیم شما خوشگلترید ولی اولا ما تو یه سفر یک هفته ای بودیم (اونم با موتور و تو این گرما) دوما این عکس ها که کوچیک کردیم خیلی مورد پیدا کرده و تا دو سه روز آتی درست میشه سوما تو خودت رو کچل فرض کن ببین چه شکلی میشی

همونا که خودتون میدونید سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ق.ظ

راستی این شکلک ها یادمون رفت بزاریم !

کاوه چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

جدا بامزه بود این خاطره(ژله)..


مرسی

Reza Sh یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

خخخخخخخخ یادش بخیر

اره واقعن یادش به خیر :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد