بابا لره کیه ؟؟

سلام

من ستی تپله دختر کوچیکه بابا لره ام. آخه میدونی بابا لره کلی دختر داره ولی من از همه کوچیکتر و تپل ترم! برای همین بم میگن ستی تپله !

بابا لره که ستی تپله خیلی دوسش داره خیلی ساده اس !


همیشه یه کارایی میکنه که ستی و مامان ستی تپله میخوان با سر برن تو دیوار !

خلاصه که کلی کارا و حرفای خنده دار میزنه!

از این به بعد می خوام برای شما هم تعریف کنم تا نظرتونو بگید!


زیر نویس / پی نوشت (‌یا هرچی که بش میگن !من که نمیدونم چی میگن ) :

خواهشا از عنوان بابا لره کسی ناراحت نشه! چون قصد توهین به هیچ قومی رو نداشتم و انتخاب این اسم به ۲ دلیل بوده :

۱- هم آهنگی با ستی تپله

۲- خب بابا واقعا لره ! اصالت ما لره و بهش افتخار میکنم !


نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ...

توی پروفایلت٬ لیسانس رو درست کن !!

سهیل چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

بابا شاعر - بابا فردوسی - بابا حکیم عمر خیام
ستی تپله با بابا لره کجاش هم آهنگه؟؟؟

ه آخرش

کشواد قشقایی جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:46 ب.ظ http://keshvad.blogsky.com

نمی دونم میشه از این سوالا کرد یا نه ولی می پرسم لر کجا؟ لرستان یا کهگیلویه؟ چون خودم هم اونجایی ام.
این یکی وبلاگ جالبتر و با حالتر از اون یکیه ( برای من ) خاطرات با مزه ایه.

مرسی
بابا برای ملایر هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد