بابا لره و تغییر فرکانس !

چند وقت پیش شبکه ماهواره ایه مورد علاقه بابا لره  یهو پرید !کلا دیگه تصویر نداشت. بابا لره ام که عاشق اون کانال بود میزد صب تا شب صفحه سیاه اون شبکه رو نگا میکرد .هرچیم ستی تپله و مامانش میگفتن که بابا این شبکه نمیاد دیگه ما باید یکی بیاریم درستش کنه گوش نمیداد!خلاصه بعد یک هفته نگا کردن صفحه سیاه اون شبکه بابا لره تصمیم گرفت یه سری به شبکه های دیگه ام بزنه ؛همینجوری که بین شبکه ها اینور اونور میزد به یه شبکه ای رسید قصد تغییر فرکانس داشتن و اعلام کردن از تاریخ فلان برنامه های مارو رو ی فرکانس ... ببینید . بابا لره ام ذوق زده ستی صدا کرد ستی بابا جان بیا این و بزن این شبکه من بیاد!
ستی که اومد و حرفای اقاهارو گوش داد به بابا توضیح داد بابا این فقط برای شبکه خودشونه و اگه اینو بزنه همین شبکه دوباره میاد نه شبکه بابا لره!!!!
بابا لره ام قهر کردو رفت تو اشپزخونه !
بابا لره فکرکرده بود ستی تنبلی کرده و فرکانس و نزده .ستی که از اتاق رفت بیرون بابا لره کنترل رو برداشت و بدون اینکه وارد منو بشه و بقیه تنظیماتو انجام بده همین جوری اعدادی که اون اقاهه گفته بود و با کنترل میزد که شبکه مورد علاقشو بیاره!!!!!!!
ستی تپله که برگشت تو اتاق تازه دید بابا داره چیکار میکنه ( جاتون خالی انقد خندیدم که فک کنم مردم ) !!!!!

خدایی این بار جای سر ستی تپله ، بابا لره کنترل و پرت کرد تو دیوار !!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
امین شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

http://sheklak90.blogsky.com/
بازم سلام اون وبلاگتون خدمت رسیدم از شکلک زیاد استفاده میکنید به ان وبلاگ سر بزنید هی بعد نیستن

مرسی امین جان
من به شکلک عمل دارم اخه

شاذه شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

خیلی بانمک می نویسی ستی جان

وحید گلپا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.vahidgolpa.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مطالب عالین ولی انگار میخوای بابا لره رو اذیت کنی

این بابا لره بابای خودته یا بابای یه لره؟
من چندباری الیگودرز رفتم مخصوصا ابشار اب سفید
لرا هم ادمای خوب زیاد دارن اما بداشون هم دسته کمی از خوبا ندارن

گلپایگان هم دسته ای از لرا هستن ولی واقعا مردن خیلی باحالا

شما چی؟؟؟

به من سر بزن
منتظرم

عزت زیاد..

بابای خودمه مرسی از توجه واطلاعاتت حتما میام به بلاگت

سمانه شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

=))
خوبه که این سریتو دلت نمیخواد بری تو دیوار :‌دی

اره کلی خندیدیم :

وحید گلپا شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.vahidgolpa.blogsky.com

راستی من لینکت کردم
اگه دوست داشتی مارو هم بلینک





منم بختیاری منم مرد جنگ
به نیکی بمیرم و نمانم به ننگ

داود شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

ستی تپله شانس
اوردی بابالره کنترل رو تو کله تو نکوبیدجات خالی منم اینجا اونقدر خندیدم که نگووو

مرسی داوود جان

ایمان یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

قبلی ها باحال تر بود

اسمان پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ

متنی ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد